
Middels deze nieuwsbrief brengen wij u graag op de hoogte van ontwikkelingen en belangrijke zaken in de huisartsenpraktijk. Indien u
de nieuwsbrief niet wenst te ontvangen, kunt u zich eenvoudig afmelden middels de knop onderaan deze brief.

Namens het hele team van Huisartsenpraktijk de Appel wensen wij u een heel gelukkig en bovenal gezond 2025!
Reizigersadvies
Per 1 januari jl. bieden wij geen reizigersadvies meer aan. Gaat u op reis en heeft u vaccinaties of bijvoorbeeld medicatie tegen malaria nodig? Dan kunt u contact opnemen met de GGD Gooi en Vechtstreek via deze website.
Volgjezorg
Goede, veilige en snelle zorg – dat willen we allemaal. Of je nu chronisch ziek bent, of na een ongelukje op de huisartsenpost komt. Die goede, veilige en snelle zorg begint met informatie. Informatie over uw gezondheid op dat moment. Want niet alle zorgaanbieders weten waar u last van heeft (gehad). Gelukkig kunnen zij belangrijke gegevens over uw gezondheid met elkaar delen via het Landelijk Schakelpunt. Uitwisselen mag alleen als het nodig is voor uw behandeling. En alleen als u daar toestemming voor hebt gegeven.
Denk ook aan het regelen van toestemming voor uw kinderen! Via deze website kunt u uw toestemming regelen.
Digitaal contact met de praktijk
Wist u dat u veel zorgzaken online kunt regelen en ons digitaal kunt bereiken? Zo kunt u via het patiëntenportaal een afspraak maken met de huisarts, uw medicatie bestellen, uw lab uitslagen inzien of ons een chatbericht sturen en een foto bijvoegen.
Uiteraard blijven wij ook telefonisch bereikbaar.
We begrijpen dat er veel digitale mogelijkheden zijn en dat dat soms ingewikkeld is. We werken daarom sinds kort met een digitale assistent op onze website. De digitale assistent helpt u om uw zorgvraag op de juiste plek te stellen. U kunt gebruik maken van de knoppen van de digitale assistent, of zelf uw vraag intypen in het tekstveld.
Advies over uw gezondheidsklacht
Wilt u nauwkeurige en betrouwbare informatie over uw klacht en wilt u weten of het nodig is om naar de huisarts te gaan? Klik in de digitale assistent op 'Last van klachten' en vul de vragen in.
Chat sturen
Heeft u een algemene of minder dringende medische vraag? Stel deze dan snel en gemakkelijk door een chat naar onze praktijk de sturen. Ook kunt u foto's delen van een zichtbare klacht.
We nodigen u van harte uit onze website te bezoeken als u een vraag voor de praktijk heeft. U kunt dan samen met de digitale assistent onderzoeken waar u deze vraag het beste kunt stellen. Dat kan online zijn, maar ook telefonisch.

Leefstijlloket
Wilt u werken aan uzelf, maar weet u niet waar te beginnen? Of bent u 65 jaar en ouder en wilt u graag weten hoe u een val kunt voorkomen en veilig kunt blijven bewegen? Kom langs bij het Leefstijlloket in Hilversum Oost, Noordoost of Zuid voor een gratis adviesgesprek!
Meer informatie? Neem een kijkje op de website van de buurtsportcoaches in Hilversum