Nieuwe functies van het patiëntenportaal

Twee nieuwe functies in ons patiëntenportaal

In onze praktijk is het vanaf nu mogelijk om digitaal advies te krijgen. Hoe? Via de chatfunctie of de symptoomchecker in het patiëntenportaal via UwZorgOnline 

Chatfunctie
Heeft u een algemene of minder dringende medische vraag? Stel deze dan via de 'Chat met de praktijk' functie in het patiëntenportaal. De doktersassistente beantwoordt uw vraag zo snel mogelijk. Indien nodig zal ze overleggen met uw huisarts. Vaak krijgt u binnen één werkdag reactie.

Symptoomchecker
Met de symptoomcheker krijgt u nauwkeurige en betrouwbare informatie over uw klachten. Dit kan op elk moment van de dag. De symptoomcheker is een vragenlijst. Op basis van uw antwoorden krijgt u advies over uw klacht. De symptoomchecker is gemaakt door het bedrijf ADA en is de beste symptoomchecker wereldwijd. 

Gebruik maken van de symptoomchecker? Klik dan op 'Check mijn gezondheidsklacht' in het patiëntenportaal en vul uw klachten in. Zo weet u of het nodig is om naar de huisarts te gaan en of daar haast bij is. Ook krijgt u een overzicht van mogelijke oorzaken van uw klacht en kunt u meteen een afspraak inplannen als dat nodig is. 

Let op! Het e-consult is hiermee komen te vervallen, deze wordt vervangen door de chatfunctie 

Vragen? Stel ze gerust, wij helpen u graag verder. 

Hulp nodig bij digitaal contact met de huisartsenpraktijk? Neem contact op met de Helpdesk Digitale Zorg 

3
Back to top