Actueel

corona vaccinatie

80-plussers zullen door de GGD per post bericht krijgen over hoe en wanneer er een afspraak gemaakt kan worden maken voor een vaccinatie op een prikpost van de GGD. Dit gaat niet via de huisarts.
Prikken aan huis zal voorlopig nog niet gebeuren, wij hopen hier op korte termijn meer duidelijkheid over te kunnen geven.

Goed om te weten: de uitnodigingen aan 80-plussers worden niet allemaal tegelijk verstuurd door het RIVM. Het kan dus zijn dat u even moet wachten voordat u uw uitnodiging ontvangt.

LET OP: U wordt NOOIT zelf gebeld door de GGD voor vaccinatie. Als u wel gebeld wordt is de kans groot dat dit oplichterij is. Ga hier niet op in, wacht tot u een oproep heeft ontvangen.

Voor mensen van 64 en 63 jaar: Wij zullen naar alle waarschijnlijkheid eind februari/maart langzaam beginnen met vaccineren met het AstraZeneca vaccin, allereerst mensen geboren in 1956 en 1957. Hiervoor volgt nog een oproep.

Valt u niet in deze categorie en heeft u vragen: wij verwijzen u naar de landelijke website www.coronavaccinatie.nl, of bel 0800-1351.

Dokter Schrauwers bevallen

Zondag 3 januari is dokter Claire Schrauwers bevallen van een zoon genaamd Guus! Moeder en kind maken het goed.

Maatregelen coronavirus

Naar aanleiding van de toespraak van de minister president gisteravond, willen wij u graag mededelen dat wij gewoon open zijn zoals u dat de afgelopen tijd van ons gewend bent. Wij nemen de nodige hygiëne maatregelen en vragen u de handen te desinfecteren voor binnenkomst.

• Het inloopspreekuur is komen te vervallen
  • Heeft u een afspraak? Kom alleen! Kinderen mogen uiteraard een ouder/begeleider meenemen naar het spreekuur.
  • Mocht u coronagerelateerde klachten hebben zoals neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts, dan vragen we u met klem niet naar de praktijk te komen. Neem eerst telefonisch contact op!
  • U kunt uw vragen ook stellen via een e-consult.
  • De balie is gesloten, u kunt urinepotjes inleveren via het daarvoor bestemde luikje(voorzien van naam en geboortedatum), alle overige vragen graag telefonisch.
  • De spreekuren gaan vooralsnog gewoon door, u kunt contact opnemen met de assistentes om een afspraak te maken.

Verlof dokter Schrauwers

Per 23 november gaat dokter Schrauwers met zwangerschapsverlof. Tijdens haar afwezigheid zal dokter Cuny Cuijpers haar praktijk waarnemen. Dokter Schrauwers verwacht in april terug te keren.

Vertrek dokter Kuijs

Helaas gaat dokter Kuijs ons verlaten. Zij heeft een nieuwe uitdaging gevonden in een andere huisartsenpraktijk. Het eerste kwartaal van 2021 zal dokter Lenneke Berkelaar haar opvolgen op de dinsdag en woensdag.